קטגוריות: השירות של דינו

כן, ניתן לבצע שינויים לאחר הפקת התביעה. לאחר הפקת התביעה, ניתן לפתוח קריאת שירות בנושא "שינויים בתביעה לפני הגשה" ולתאר את הבעיה או השינוי..

האם אוכל לבצע שינויים לאחר הפקת התביעה?

נוצר בתאריך: 16/08/2023

כן, ניתן לבצע שינויים לאחר הפקת התביעה. לאחר הפקת התביעה, ניתן לפתוח קריאת שירות בנושא "שינויים בתביעה לפני הגשה" ולתאר את הבעיה או השינוי המבוקש.

תוך כמה זמן כתב התביעה יוגש לבית-המשפט?

נוצר בתאריך: 17/06/2023

אנו מתחייבים להשתדל לבצע את ההגשה בהקדם האפשרי ועד 14 ימי עסקים. זאת, למעט במקרים של פגרות בית-המשפט או אילוצים. הכל מפורט בתנאי השימוש שלנו. רק מזכירים: אתם יכולים לשלם רק על הפקת כתב התביעה דרך המערכת ולהגיש אותו באופן עצמאי לחלוטין אונליין דרך אתר הרשות השופטת "נט המשפט" או לגשת פיסית לבית המשפט.

לא קיבלתי את כתב התביעה במייל. למי פונים?

נוצר בתאריך: 30/01/2023

כתב התביעה זמין להורדה בכל עת באזור האישי. בנוסף, מומלץ לבדוק אם הודעת הדוא"ל הגיעה לתיבת הספאם. אם שני המקרים לא עזרו, מומלץ לבקר בעמוד "איך זה עובד" באתר וכן כמובן, ניתן לפנות אלינו ישירות.

לא קיבלתי חשבונית למייל. למי פונים?

נוצר בתאריך: 30/01/2023

החשבוניות מופקות ונשלחות על-ידי חברת הייפ פתרונות תשלום בע"מ (Hyp). ראשית, כדאי לבדוק האם הודעת הדוא"ל עם החשבונית אולי הגיעה בטעות לתיבת הספאם. אם ההודעה לא שם, ניתן לפנות לחברת הייפ לפי הפרטים המופיעים באתר שלה (https://www.ezcount.co.il/blog/hyp) ו/או לפנות אלינו.

למי פונים בענייני נגישות?

נוצר בתאריך: 30/01/2023

לבקשת אדם עם מוגבלות, אנו נמסור מידע על מנת להנגיש לו מידע ולקבל שירות. המידע הנ"ל יימסר כאמור על-ידי התאמת נגישות המתאימה למוגבלותו. ככול שמצאת תקלה, התקשית עם ממשק הנגישות, יש לך רעיונות כיצד לשפרו או שתרצה לחוות עליו דעה, יותר מנשמח לשמוע ממך במייל: [email protected]. אנו מבטיחים לעשות את מירב ומיטב המאמצים על מנת […]

דינו חתיך. האם הוא פנוי?

נוצר בתאריך: 11/01/2023

דינו מעדיף לשמור על פרטיות בעניין. אבל תמיד אפשר לנסות 😉

האתר נגיש?

נוצר בתאריך: 11/01/2023

בוודאי שהאתר נגיש. כפי שמפורט בהצהרת הנגישות שלנו באתר, אנו עשינו ועושים כל שביכולתנו על מנת להנגיש את המערכת בכל העת. אמנם, ישנם פערים טכנולוגיים מסוימים שלא תמיד הצלחנו או נצליח להנגיש בצורה מלאה, אך אנו עסוקים בלשפר ולהשתפר כל העת.

יש לי הערות/הצעות לשיפור. עם מי מדברים?

נוצר בתאריך: 11/01/2023

איתנו! בחלק העליון של המערכת ישנו לחצן "דווח על בעיה". מעבר ליכולת לדווח שם על תקלות, ניתן לפנות אלינו ישירות בכל נושא לרבות הצעות לייעול ושיפור.

יש לי תקלה. עם מי מדברים?

נוצר בתאריך: 11/01/2023

איתנו! אין צורך להתחיל לחייג ולהמתין לנציגי שירות – אפשר פשוט לפתוח קריאה באתר לפי סוג התקלה: בחלק העליון של המערכת ישנו לחצן "דווח על בעיה". שם ניתן לדווח על כל תקלה והצוות שלנו יענה בכתובת המייל שהמשתמש/ת מסר/ה, תוך מקסימום של 72 שעות. בנוסף, ניתן לפנות אלינו בעמוד יצירת הקשר שבאתר.

1 2

יש לנו את זה?

דינו מביא בשורה בתחום התביעות הקטנות בישראל! שברנו את מחירי השוק, ואנחנו חוסכים ללקוחות שלנו המון זמן וכאב ראש.
עם דינו, אין תביעה קטנה מידי.

תפריט נגישות