עמוד הבית » אי אספקה
המוצר שנרכש לא סופק בזמן או בכלל? אתם לא לבד: חוק הגנת הצרכן מסביר מה ייחשב אי-אספקה ואיך תוכלו לבצע ביטול עסקה בגין מוצר שלא סופק
רכשתם מוצר, קבעתם מועד משלוח, המועד הגיע אבל המוצר לא. לעיתים מדובר רק באיחור ולעיתים המוצר נבלע באדמה. ברכות, חוויתם "אי-אספקה".
הדרך להתמודד עם התופעה מצויה בשני הסדרים חוקיים משלימים: חוק המכר וחוק הגנת הצרכן.
חוקים אלו מתווים נורמות אספקה לעוסקים לצד פתרונות לצרכנים שהחובות לא קוימו כלפיהם, לרבות ביטול עסקה.
המאמרים בעמוד זה מפרטים את המקרים בהם ניתן או לא ניתן לבטל בעקבות אי-אספקה,
בעסקת מכר מרחוק אין לצרכן אפשרות אמיתית לבדוק את המוצר הנרכש. הצרכן נסמך רק על פרסומים מטעם העוסק באמצעים השונים (בפרסומות, באינטרנט וכיו"ב).
באופן טבעי, במצב דברים זה עלול להיווצר פער בין הפרסומים למוצר/לשירות עצמו. לכן, המחוקק קבע כללים מיוחדים שגוברים על ההוראות הרגילות של ביטולי עסקאות.
זמן קריאה משוער: 7 דקות ו- 28 שניות. המוצר שנרכש לא סופק בזמן או בכלל? אתם לא לבד: חוק הגנת הצרכן מסביר מה ייחשב אי-אספקה ואיך תוכלו בטל עס
דינו מביא בשורה בתחום התביעות הקטנות בישראל! שברנו את מחירי השוק, ואנחנו חוסכים ללקוחות שלנו המון זמן וכאב ראש. עם דינו, אין תביעה קטנה מידי.
תפריט נגישות